https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2013年3月18日月曜日

Jesus Give Me Water/Soul Stirrers翻訳

Soul Stirrers - Jesus Give Me Water (Lyrics)


Oh, Jesus gave me water
Jesus gave me water, Jesus gave me water
I want to let his praises swell
Jesus gave me water
Jesus gave me water
Jesus gave me water
And it was not in the well
ああ、ジーザスは、僕に水を授けた
ジーザスは、僕に水を授けた、ジーザスは、僕に水を授けた
僕は、神の賛美が高まればいいと願う
ジーザスは、僕に水を授けた
ジーザスは、僕に水を授けた
ジーザスは、僕に水を授けた
しかし、それは、井戸を覗いてもなかった

Well, there was a woman from Samaria
came to the well to get some water
There she met a stranger who did a story tell
That woman dropped her pitcher
she drank and was made richer
From the water he gave her and it was not in the well
ところで、サマリアから水を貰いに遣って来た女がいた
そこで彼女は、逸話を広く伝える不思議な人に出会った
その女は、水差しを落とした
彼女は、彼が彼女に授けたその水を飲み干し、とても恵まれた気持ちになった
つまり、それは、井戸を覗いてもなかった

-part I-
Yes she gave her
Jesus gave her water
Jesus gave her water
I want to let his praises swell
Jesus gave her water
He gave that woman water
He gave her living, loving, lasting water
And he was not in the well
そう彼女は、自らを犠牲にする
ジーザスは、彼女に水を授けた
ジーザスは、彼女に水を授けた
僕は、神の賛美が高まればいいと願う
ジーザスは、彼女に水を授けた
彼は、その女に水を授けた
彼は、命のある、情愛の篭った、永遠の水を彼女に授けた
つまり、彼は、井戸を覗いてもいなかった

Well on that woman he had pity
she ran back to the city
crying glory, hallelujah and did his wonders tell
She left my savior singing
She came back to him bringing
The town to see that water Lord and it was not in the well
そこで彼は、その女を哀れに思った
彼女は、神の栄華とハレルヤを呼び掛け、町に走って戻った
そして彼の奇跡は、広く伝わる事となった
彼女は、歌いながら救い主の許を後にした
彼女は、その水を神であると
つまり、それは、井戸を覗いてもなかった

repeat part I

Well Lord that woman left for shoutin,
there was no room for doubtin
That she had met a savior who did her wonders tell
Every time she doubt him, she start to think about him
The man that gave her that water Lord, and he was not
in the well
ところで神よ、あの女は、喝采を上げる為に去った
疑う余地はない
彼女は、彼女の奇跡を広く伝える事となる救い主と触れ合った
どんな時も、彼女は彼を気遣う、彼女は彼に思いを巡らそうとした
しかし彼は、井戸を覗いてもいなかった

15:22 2013/03/18月曜日

私の名前で数日前投稿された、鳥取県警成り済ましコメントが載っています。
私は、コメントを投稿していません。

http://blog.goo.ne.jp/rositu/e/0ead9572cb8912628f4479ac3c62bfce
魯人の戯れ
詩嚢と謔笑 その他もろもろ
いろいろと混ぜ合わせて出来上がったブログ
俺ん家のオレンジ・・母が仏壇に供えたオレンジや和菓子を、鳥取県警は、何時も盗みに来ます。
2013-03-04 23:43:33 | 詩嚢

米子市と石破茂は、成り済ます

成田悦子になり済ましているのは、石破茂に頼まれた鳥取県警の警官です。
自衛隊は、「書き込んでいない」と言っています。
鳥取県警は、NET中に私の名前でコメントを書き込みます。
このサイトは、米子市教育委員会のサイトです。