https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2012年3月1日木曜日

With You In Mind (Beautiful) /Marianne Faithfull翻訳

Marianne Faithfull - With You In Mind (Beautiful)

With You In Mind
Marianne Faithfull

I'll take a walk all by myself
So I can think of nothing else
But loving you when we find time.
These are the things I'll do with you in mind.
私は出来る限り自ら立ち去る
だから、私達が時間を見つけてはセックスすること以外に何も考えられない
このことは、私が望んで貴方とやりたい事(麻薬をやりたい事情)だ

I'll pick a rose and feel the thorn
Every day that you are gone
A new memory to live I'll find.
These are the things I'll do with you in mind.
私は薔薇を摘み棘(とげ)に触れる
生き続ける新しい記憶に夢中になる日々
このことは、私が望んで貴方とやりたい事(麻薬をやりたい事情)だ

There'll come a day when I can live
To go and bring you back to me.
We'll dance and sing and toast someone.
There are the things I'll do with you in mind.
There are the things I'll do with you in mind.
行って貴方を取り戻すために、充実した人生を送ることが許される日がきっと来る
大いに踊り、歌い、誰かを酔わせる
私が望んで貴方とやりたい事(麻薬をやりたい事情)がある

16:28 2012/03/01木曜日