https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2013年6月10日月曜日

Welcome To My World/Elvis Presley 翻訳

Dean Martin - Welcome To My World


Welcome To My World
Elvis Presley

Welcome to my world,
Won't you come on in
Miracles, I guess
Still happen now and then
Step into my heart
Leave your cares behind
Welcome to my world
Built with you in mind
僕の世界にようこそ
君はどうしても入っては来ないの?
奇跡は、そうだね、今も、時に起こる
僕の心に踏み込んで
君の気懸りを無くしてほしい
君との思い出で出来ている
僕の世界にようこそ

Knock and the door shall be open
ノックして、するとドアが自ずと開く

Seek and you will find
Ask and you'll be given
The key to this heart of mine
探してほしい、すると君は見つける
求めてほしい、すると君は僕のこの熱い思いに至るキーを
渡される

I'll be waiting there
With my arms unfurled
Waiting just for you
Welcome to my world
Welcome to my world
僕はそこで両手を広げて待っていよう
当然、君だけを待っている
僕の世界にようこそ
僕の世界にようこそ

13:12 2013/06/10月曜日