https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2011年8月19日金曜日

翻訳SCORPIONS- DON'T MAKE NO PROMISES(YOUR BODY CAN´T KEEP)/ Lyrics:Herman Rarebell

SCORPIONS [ DON'T MAKE NO PROMISES ] PROMO VIDEO


DON´T MAKE NO PROMISES (YOUR BODY CAN´T KEEP)

Music:
Matthias Jabs
Lyrics:
Herman Rarebell

I saw this girl walking down the street
I thought, oh yeah, she looks rather neat
I grabbed my chance and played my usual game
I tell you man, it can be a strain
僕は女が通りを歩いて行くのを見た
彼女は、ああそう、かなりかっこいい
僕はチャンスをものにしようと、いつものようにやってみた
筋違いかもしれないが、君・男に声をかける

She didn´t wanna know what I´d got to say
Just shook her head and looked the other way
And then she said, I´ve met your type before
For me you´re all the same, you´re such a bore
彼女は僕が話かけると、「なんなの」と言った
彼女は頭を振り、 プイッとあっちを見た
それから女は、「貴方みたいな男に昔逢ったことがある 」
「私には貴方みたいな男は皆同じ、うんざりだわ」

Oh no, don´t make no promises
Oh no, your body can´t keep
あ~あ、何てことをしたんだ
あ~あ、君のボディーは抱えられないよ

Next day, can you believe, she was at the show
She said, hey man, you´re great and she took me home
She started to undress, what a shock to see
Padded bra, blonde wig, not much left for me
翌日、信じられる?とんだお笑い草だ
「貴方ってほんと大したものね」と彼女は言った
そして僕を彼女の家に連れて行った
彼女が服を脱ぎ始めたとき、僕は驚いた
パッドの入ったブラジャー、ブロンドのウィッグ、たくさんじゃないけど僕に残した

Oh no, don´t make no promises
Oh no, your body can´t keep
あ~あ、何てことをしたんだ
あ~あ、君のボディーは抱えられないよ

Oh no, don´t make no promises
Oh no, your body can´t keep
あ~あ、何てことをしたんだ
あ~あ、君のボディーは抱えられないよ

Oh no, don´t make no promises
Oh no, your body can´t keep
あ~あ、何てことをしたんだ
あ~あ、君のボディーは抱えられないよ

Oh no, don´t make no promises
Oh no, your body can´t keep
あ~あ、何てことをしたんだ
あ~あ、君のボディーは抱えられないよ

15:03 2011/08/19金曜日