https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2011年8月22日月曜日

翻訳scorpions - falling in love - Animal Magnetism/Lyrics:Herman Rarebell

scorpions - falling in love - Animal Magnetism 

FALLING IN LOVE

Music:
Herman Rarebell
Lyrics:
    Herman Rarebell

I look in your eyes, I really think you´re fooling me
You´re pretty and nice, it doesn´t matter don´t you see
´cause I´m falling in love, it happens to me every day
I´m falling in love, love just seems to slip away
ふざけているの?と、君の目を覗き込む
君は可愛くて素敵だ、君が認めなくても問題ない
恋をしているから、それは日常のありふれたことだ
僕は恋をしている、恋はあっという間に色褪せる

I´m falling in love
Ooh, oooh
I´m falling in love
Ooh, oooh
I´m falling in love
Ooh, oooh

Don´t tell me your lies, I don´t believe a word you say
You do realize, I move around from day to day
And I´m falling in love, it happens to me every day
I´m falling in love, love just seems to slip away
僕に嘘をつかないで、僕は君の口から出て来る言葉を信じない
僕が日毎変わると君は不安に思う
そしてまた、僕は恋をしている、それは日常のありふれたことだ
僕は恋をした、恋はいつか色褪せる

I´m falling in love
Ooh, oooh
I´m falling in love
Ooh, oooh
I´m falling in love
Ooh, oooh

14:27 2011/08/22月曜日