https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2012年2月5日日曜日

翻訳Scorpions-When You Came Into My Life(New Version)/Lyrics:Klaus Meine, Rudolf Schenker, Titiek Puspa, James F. Sundah

SCORPIONS [ WHEN YOU CAME INTO MY LIFE ] PROMO VIDEO

You give me your smile
A piece of your heart
You give me the feel I've been looking for
You give me your soul
Your innocent love
You are the one I've been waiting for
I've been waiting for
君は僕に微笑む
君の心情の断片
心待ちにしていた愛情を僕に注ぐ
君は僕に心を寄せる
無心の愛
僕が待ち望んでいた唯一人の人
僕が求めていた

We're lost in a kiss
A moment in time
Forever young
Just forever, just forever in love
やがて僕達は肌に触れ合い、すっかり夢中になる
永遠に新鮮な
本当に永遠に、本当に永遠に恋して

When you came into my life
It took my breath away
It was love at first sight
All the way
When you came into my life
The world was not the same, oh no
Cause your love has found it's way
Into my heart, oh yeah
君と生活を共にするようになり
僕は悦びで息もつけないくらい
君の愛が僕の心に届いたから
初めて出逢ったとき完全に恋に落ちた
君と生活を共にするようになり
世界が変わった、オゥ・ノゥ
君の愛が僕の心に届き
僕の心を捉えたから

You make me dream
By the look in your eyes
You give me the feel, I've been longing for
I've been longing for so long
君の顔を見ていると、僕は夢現(うつつ)で過ごしてしまう
君は僕が待ち侘びていた愛情を僕に注ぐ
一生君に僕の心を捧げたい
僕が待ち望んでいた唯一人の人だから
とても長い間、僕が求めていた

When you came into my life
It took my breath away
You set my heart on fire
All the way
When you came into my life
The world was not the same, oh no
Cause your love has found it's way
Into my heart
君と生活を共にするようになり
僕は悦びで息もつけないくらい
君は僕の気持ちに燃えるような思いを欠けるところなく注ぐ
君と生活を共にするようになり
世界が変わった、オゥ・ノゥ
君の愛が僕の心に届き
僕の心を捉えたから

Just forever in love
本当に永遠に恋して

When you came into my life
It took my breath away
And was love at first sight
All the way
君と生活を共にするようになり
僕は悦びで息もつけないくらい
そして初めて出逢ったとき恋をした

When you came into my life
It took my breath away
You set my heart on fire
I never felt that way
When you came into my life
The world was not the same, oh no
Cause your love has found it's way
Into my heart
君と生活を共にするようになり
僕は悦びで息もつけないくらい
君は僕の気持ちに燃えるような思いを注ぐ
僕は決して慎重に事を運ぼうとしていたわけではなかった
君と生活を共にするようになり
僕は悦びで息もつけないくらい
君の愛が僕の心に届き
僕の心を捉えたから

22:11 2012/02/05日曜日

刺激装置を変更したようで、今電信柱、三菱重工刺激装置の電圧が上がり、私の体温が40度近くまで上がっています。
暖房が効かず、電気が暗くなっています。