https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2012年2月26日日曜日

Intrigue/Marianne Faithfull翻訳

Marianne Faithfull - Intrigue.mpg

Song : Intrigue
Artist : Marianne Faithfull

Intrigue surrounding me
Intrigue surrounding you
I was only looking for a bit of harmony and
grace,
I swear I only meant it in good faith.
私の周辺の密通
貴方の周辺の密通
私はちょっとした和合となさけを期待していたに過ぎなかった
ただ誠実にとそう思っただけ、私は神かけて誓う

In league enfolding you
Fatigue I feel it, too.
I guess I never thought I had a thing or two to
lose,
I never thought I’d end up as good news.
示し合わせては、貴方を抱き締めながら、私もまた、疲れを感じている
夢中になる出来事など何一つなかったと私は思う
最終的に幸福な話として終えようなどとと考えもしなかった

Believe in what you hear.
Concede to what you fear.
And if you think that I have so much love to go
to waste,
Cut out the running home, make the pace.
貴方が耳にする事を信じて
貴方が気にしている事を認めて
そしてもし、いつも恋は徒労に終わってしまう、と君が思うのなら
切り盛りしている家庭を立ち去り、模範を示しなさい

Intrigue surrounding me you
Intrigue surrounding you me
I was only looking for a bit of harmony and
grace,
I swear I only meant it in good faith.
私の周辺の密通
貴方の周辺の密通
私はちょっとした和合となさけを期待していたに過ぎなかった
ただ誠実にとそう思っただけ、私は神かけて誓う

And if you think that I have so much love to go
to waste,
Cut out the running home, make the pace.
そしてもし、いつも恋は徒労に終わってしまうと君が思うのなら
切り盛りしている家庭を立ち去り、模範を示しなさい

Intrigue
Intrigue
Intrigue
Intrigue
Intrigue
Intrigue
密通
密通
密通
密通
密通
密通

16:25 2012/02/26日曜日

昨夜2月10日分の翻訳が盗まれました。
家からも盗まれています。
毎日私が出かけようとするとストーカーをします。
記者編集者政治家を泊めている家が盗みに入っていると思います。
いつもダブルの敷布団を4枚干しています。
子供がいたのに居なくなり、夫は去年4月に変わっています。