https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2012年11月13日火曜日

You Better Go Now/Billie Holiday翻訳

Billie Holiday - "You'd Better Go Now"


You Better Go Now
Billie Holiday
Irvin Graham / S. Bickley Reichner

You better go now
Because I like you much, too much
You have a way with you
You ought to know now
Just why I like you very much
The night was gay with you
直ぐに認めるとうまく行くのに
私は貴方が本当に、耐えられないほど好きだから
貴方は思い通りにする
今はもう分かるでしょ
ただ私が貴方をとても好きなのは
夜が貴方のお蔭で楽しかったから

There's the moon above
And it gives my heart a lot of swing
In your eyes there's love
And the way I feel it must be spring
I want you so now
You have lips I love to touch
You better go now
You better go, 'cause I like you much, too much
空に月があり、愛してくれる貴方に見詰められて、私の心はひどく揺れる
私がそう思うのは、きっと直ぐに貴方がほしくて堪らないから
貴方の唇に触れたい
直ぐに認めるとうまく行くのに
私は貴方が本当に、耐えられないほど好きだから

14:16 2012/11/13火曜日