https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2012年11月23日金曜日

Love Me/Frank Sinatra翻訳

Frank Sinatra 'Love Me'


Frank Sinatra
" Love Me "

I'm so in love with you
Please love me
Whatever else you do
Just love me
僕はこんなに君に心を寄せている
僕を愛してほしい
喩え君が他でうまく行っていても
試しに僕に恋をしてみて

Go your way and dance and play
Till dawn breaks through
If you'll just call up and say
"I love you, just you"
もし君がちょっと電話をかけ、「私は貴方が好き、貴方が」と言えば
すっかり夜が明けるまで、君の思い通りに、踊り、遊びたい

You're all that I desire
Love me
I'd die if you should tire of me
Love me
I'll be kind and I won't mind
If you're not near
If you'll only love me, dear
君は僕が望む全て
僕を愛して
もし万が一君が僕にうんざりしたら、僕は死ぬほど辛い
僕を愛して
喩え君が近くにいなくても
可愛い人、君が愛してくれさえすれば
僕は寛大だから、気にしない

Love me
I'll be kind and I won't mind
If you're not near
If you'll only love me, dear
僕を愛して
喩え君が近くにいなくても
可愛い人、君が愛してくれさえすれば
僕は寛大だから、気にしない

14:40 2012/11/23金曜日