https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2012年1月29日日曜日

翻訳Scorpions - You Give Me All I Need /Lyrics:Herman Rarebell

Scorpions - You Give Me All I Need


YOU GIVE ME ALL I NEED

Music:
Rudolf Schenker
Lyrics:
Herman Rarebell

New love is blind
Why don´t you see
You hurt me inside, you´re killing me
It makes me sad all the time
To see you around with all these guys
My heart´s in pain
I need you so
My love´s the same
So please don´t go
新しい恋は先が見えない
君は分かるだろうか
君は僕のこころを傷つけ、僕を疲れさせる
色んな男達と一緒にいるのを見かける、それがいつも僕を悲しませる
僕は苦しい
それほど君を必要としている
僕の愛は変わらない
だから、どうか行かないで

You give me all I need
You give me all I need
You give me all I need
You give me all I need
君は僕が必要とする一切を僕に差し出す
君は僕が必要とする一切を僕に差し出す
君は僕が必要とする一切を僕に差し出す
君は僕が必要とする一切を僕に差し出す

Let´s try again
There´s still romance
We´ll start a new life, take a chance
There are so many ways
Please don´t forget it anyday
My heart´s in pain
I need you so
My love´s the same
So please don´t go
もう一度努力してみよう
今も君がこころの中にいる
僕達は新しい暮らしを始め、チャンスを掴むだろう
道はたくさんある
どうか何時の日もそれを忘れないで
僕は苦しい
それほど君を必要としている
僕の愛は変わらない
だから、どうか行かないで

You give me all I need
You give me all I need
You give me all I need
You give me all I need
君は僕が必要とする一切を僕に差し出す
君は僕が必要とする一切を僕に差し出す
君は僕が必要とする一切を僕に差し出す
君は僕が必要とする一切を僕に差し出す

14:04 2012/01/29日曜日