https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2011年10月7日金曜日

翻訳When You Came Into My Life (new Version) Lyrics/Lyrics:Klaus Meine, Rudolf Schenker, Titiek Puspa, James F. Sundah

Scorpions - When you came into my life (with lyrics)

When You Came Into My Life (new Version) Lyrics

Music :Klaus Meine, Rudolf Schenker, Titiek Puspa, James F.
Sundah
Lyrics:Klaus Meine, Rudolf Schenker, Titiek Puspa, James F.
Sundah

You give me your smile
A piece of your heart
You give me
the feel I've been looking for
You give me your soul
Your innocent
love
You are the one I've been waiting for
I've been waiting
for
君は僕に心から笑顔を見せてくれる
君は僕の期待に答えてくれる
君は純潔な愛、君の魂を僕に捧げる
僕が待っていた唯一の人、僕が待ち続けた・・

We're lost in a kiss
A moment in time
Forever young
Just
forever, just forever in love
僕達はキスするのに夢中
一生の内の一瞬
永遠に続く青春
そう永遠、永遠に恋してる

When you came into my life
It took my
breath away
It was love at first sight
All the way
When you came into my life
The world was not the same, oh no
Cause your love has found it's
way
Into my heart, oh yeah
君に出逢った時、息を呑んだ
ずっと一目惚れだった
君は僕の人生を躊躇わずに受け容れた、 世界はもう同じではなかった、oh no
君の愛を僕が受け容れたから、oh yeah

You make me dream
By the look in your
eyes
You give me the feel, I've been longing for
I've been longing for so
long
君の目を覗き込む、僕は夢ごこちだ
待ち焦がれていた感覚を僕に与えてくれる
僕が長い間待ち焦がれていた・・

When you came into my life
It took my breath away
You set my
heart on fire
All the way
When you came into my life
The world was not
the same, oh no
Cause your love has found it's way
Into my heart
君に出逢った時、息を呑んだ
君はずっと僕の心に火をつけた
君と出会った時、世界はもう同じではなかった、oh no
君の愛を僕が受け容れたから、oh yeah

Just forever in love
そう、永遠に恋してる

When you came into my life
It took my breath away
And was love at first sight
All the way
君に出逢った時、息を呑んだ
ずっと一目惚れだった

When you came into my life
It took my breath away
You set my heart on fire
I never felt that way
When you came into my life
The world was not the same, oh no
Cause your love has found it's way
Into my heart
君に出逢った時、息を呑んだ
ずっと一目惚れだった
君は僕のこころに火をつけた
僕は決してそんな風に思わなかった
君に出逢った時、 世界が違って見えた、oh no
君の愛を僕が受け容れたから、oh yeah

When you came into my life
君に出逢った時