https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2017年8月3日木曜日

My Man3/Kay Starr翻訳

Kay Starr Count Basie - My Man  


My Man
Kay Starr

Really it's cost me a lot
But there's one thing that I've got
It's my man
Cold and wet, tired you bet
But I can soon forget
With my man
Really He's not much for looks
And no hero out of books
But He is my man
Two or three girls has he
That he likes as well as me
But I love him!
実際多くを失わせたけれど
私が得たものが一つある
それはこの男
冷たいくせに湿っぽくて、確かに疲れたけれど
この男とー緒なら直ぐに忘れられる

19:51 2017/08/01火

実際彼は容貌は大した事はない
書籍から抜け出したヒーローなど以ての外
それでも彼は私の男
彼には私と同じ位好きな女が2~3人はいる
それでも私は彼が好き!

19:55 2017/08/02水

I don't know why I should
He isn't good, he isn't true
He beats me too
What can I do?
なぜこうなのか私には分からない
彼は善良ではないし彼は誠実でもない
彼まで私を参らせる
私はどうしたらいいの?

21:27 2017/08/03木

Oh, my man I love him so
He'll never know
All my life is just despair

But I don't care
When he takes me in his arms
The world the world is bright, all right
What is the difference if I say
I'll go away, When I know
I'll gonna come back on my knees some day?
For whatever my man is
I am his and I gonna be forever more
Oh, my man I love him