https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2017年4月8日土曜日

That's My Desire4/Frankie Laine翻訳

That's My Desire
Frankie Laine

To spend one night with you
In our old rendezvous
And reminisce with you
That's my desire
貴女といつもの密会場所で
一夜を共にする
そうして貴女と思い出を語れたら
それが僕の望み

21:51 2017/04/05水

To meet where gypsies play
Down in that dim caff
And dance till break of day
That's my desire
あの薄暗い酒場に下りジプシ一が出演する其処で会って
陽が差し込む迄ダンスをする
それが僕の望み

22:35 2017/04/06木

We'll sip a little glass of wine
And I'll gaze into your eyes divine
I'll feel the touch of your lips
Pressing on mine
僕達は少しだけワインを啜り
貴女の見透かすような瞳の奥を見詰める
僕に押し付ける貴女の唇の感触に僕は感動する

20:04 2017/04/07金

To hear you whisper low
Just when it's time to go
"Cheri, I love you so"
"You're my desire"
貴女が低く囁くのを聞く
その時こそ上手く行く時
「チェリ、僕は貴方をこんなにも愛してしまった
「貴女は僕の希望」

To hear you whisper low
Just when it's time to go
"Cheri, I love you so"
"You're my desire"
貴女が低く囁くのを聞く
その時こそ上手く行く時
「チェリ、僕は貴方をこんなにも愛してしまった
「貴女は僕の希望」

You're my desire
貴女は僕の希望

21:58 2017/04/08土マ