https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2016年7月2日土曜日

The Look Of Love2/Caterina Valente翻訳

Caterina Valente - The Look Of Love
.

The Look Of Love
Caterina Valente

The look of love
Is in your eyes
A look your smile can't
disguise
恋する者の一瞥があなたの眼差しにある
あなたの笑みは偽れない
或る表情

The look of love
Is saying so much more than
Just words could every say
And what my heart has heard
Well it takes my breath away
確かに口をついて出たどの言葉より
恋する者の一瞥は実に多くを語ろうとする
私の胸の奥が耳を傾けた事なら何でも
それは私をはっとさせる

[Chorus]
I can hardly wait to hold you
Feel my arms around you
How long I have waited
Waited just to love you
Now that I have found you
You've got the look
あなたを抱き締めるまで私はとても待てそうにない
あなたの周りに腕が触れるのを感じて
どれ程私は待った事でしょう
只一途にあなたを愛したくて待っていた
いまやっと私はあなたを見つけ
あなたはその一瞥を習い覚えた

22:19 2016/07/01金

The look of love
It's on your face
A look that time can't erase
Baby be mine, tonight
恋する者の表情
それがあなたの顔に現れる
時が消せない表情
べィビ―このまま私のものでいて、今夜

Let this be just the start of
So many nights like this
Let's take a lovers vow
And seal it with a kiss
こんな風にこの時が
只幾つもの夜の始りでありますように
恋人の誓いを立てましょう
そしてそれをキスで封印しましょう

[Chorus]

Don't ever go
Don't ever go
I love you so
The look of love
何があっても去(い)かないで
何があっても去(い)かないで
私はあなたをとても大切に思う
恋する者のその一瞥を

Let this be just the start of
So many nights like this
Let's take a lover's vow
And baby we'll seal it with a kiss
こんな風にこの時が
只幾つもの夜の始りでありますように
恋人の誓いを立てましょう
べィビ―そして私達はそれをキスで封印するのよ

[Chorus]

22:12 2016/07/02土