https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2017年7月5日水曜日

When I Lost You2/Kay Starr翻訳

Kay Starr: When I Lost You (Subtitulada en espanol)


When I Lost You
Kay Starr

I lost the sunshine and roses,
I lost the heavens so blue,
I lost the beautiful rainbow,
I lost the morning dew.
僕は陽光と薔薇を失った
僕はあんなに青かった空を失った
僕は美しい虹を失った
僕は夜明けの露を失った

20:54 2017/07/04火

I lost the angel who gave me
summer the whole winter through,
I lost the gladness that turned into sadness
When I lost you.
僕は全くの冬を抜け夏を撲に告げた天使を失った
僕は貴方を失くした途端悲しみに変わった晴れ晴れしさを失った

21:59 2017/07/05水