https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2011年6月4日土曜日

STILL LOVING YOU :Klaus Meine翻訳

Scorpions - Still Loving You


STILL LOVING YOU
Music:
Rudolf Schenker
Lyrics:
Klaus Meine

Time, it needs time
To win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love
Can bring back your love someday
I will be there, I will be there
そう、時間、時間がかかるよ
もう一度僕のところに帰って欲しい
君がいないと僕は駄目なんだ、僕には君しかいない
愛すること、そう愛こそ
いつか君の愛を取り戻すことが出来る術なんだ
君がいないと僕は駄目なんだ、僕には君しかいない

I´ll fight, babe, I´ll fight
To win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love
Can break down the wall someday
I will be there, I will be there
何でもするよ、何でもするから
君の愛を取り戻したいんだ
君がいないと僕は駄目なんだ、僕には君しかいない
愛すること、そう愛こそ
いつか二人の壁が取り払われる術なんだ
君がいないと僕は駄目なんだ、僕には君しかいない

If we´d go again
All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Your pride has built a wall, so strong
That I can´t get through
Is there really no chance
To start once again
I´m loving you

Try, baby try
To trust in my love again
I will be there, I will be there
Love, our love
Just shouldn´t be thrown away
I will be there, I will be there

If we´d go again
All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Your pride has built a wall, so strong
That I can´t get through
Is there really no chance
To start once again

If we´d go again
All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Yes, I´ve hurt your pride, and I know
What you´ve been through
You should give me a chance
This can´t be the end
I´m still loving you
I´m still loving you, I need your love
I´m still loving you

明日全部翻訳します。
今日はもう寝ます。

0:49 2011/06/04土曜日