https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2013年2月16日土曜日

Berlin & Bisenthal/ Matt Elliott翻訳

Berlin and Bisenthal


Berlin and Bisenthal Lyrics
Artist: Matt Elliott
Album: Miscellaneous Album

Why can't you hear my calling?
I am perpetually mourning
Can't seem to stop myself from falling
It always comes without a warning
君は何故、僕の叫びに、耳を傾けてはくれない
僕は、止む事なく、悲嘆に暮れる
僕自身の凋落を、食い止められそうにないのだ
そうした事は、常に、前触れもなく、この身に振り掛かる

It's cold against this window
I never know which way the wind blows
I watch the trees but they don't show me
I sit alone amongst the debris
今日は、この窓際も、寒々としている
僕は、何時も、風がどの方角から吹いて来るのか、察知出来ない
僕が樹木を見なければ、分からないままだ
僕は、破壊物の破片に囲まれて、専(もっぱ)ら蹲(うずくま)っている

13:53 2013/02/16土曜日