https://naritaetuko.jp成田悦子の翻訳テキストとちょっとしたこと

ブログ アーカイブ

2012年10月16日火曜日

It's Been A Long, Long Time翻訳

Its Been A Long, Long Time


Sylvia Rodriguez・彼女のこの歌い方が一番素敵!!
Frank Sinatraもいいけれど・・
ハンサムで、不良だから好きだけれど・・
やはりSylvia Rodriguezは魅力的

IT'S BEEN A LONG, LONG TIME LYRICS

Kiss me once...and kiss me twice
Then kiss me once again
It's been a long, long time
Haven't felt like this, my dear
Since I can't remember when
It's been a long, long time
ともかく私にキスをして・・・そしてまたキスをして
その後もう一度、私にキスをして
あれは遠い遠い日
ねえ貴方、こんなに触れていなかったなんて
あれから長い、長い時間が過ぎてしまったから
もう私は思い出せもしない

You'll never know how many dreams
I've dreamed about you
Or just how empty they all seemed without you
So kiss me once, then kiss me twice
Then kiss me once again
It's been a long, long time
私が幾度貴方の夢を見たか、貴方は分かっていない
行き着く所、本当に何もかも、貴方を欠くただけでどんなに空しく思えた事でしょう
だからともかく、私にキスをして、そしてまたキスをして
その後もう一度、私にキスをして
あれは遠い、遠い日の事

Oh, kiss me once...and kiss me twice
Then kiss me once again
It's been a long...such, a long time
I haven't felt like this my dear
Since I don't remember when
It's been a long....been a mighty long time
ああ、私にともかくキスをして・・・そしてまたキスをして
その後もう一度、私にキスをして
あれは遠い・・・とても遠い日の事
愛しい人にこんなに触れていなかった
あれから長い・・・・とても長い時間が過ぎてしまったから
もう私は忘れた

You'll never know how many dreams
I’ve dreamed about you
Or how empty they all seem without you
So kiss me once...and kiss me twice
And kiss me once again
It's been a long...long time
私が幾度貴方の夢を見たか、貴方は分かっていない
行き着く所、貴方を欠くただけで、何もかもどんなに空しく思えた事でしょう
だからともかく私にキスをして・・・そしてまたキスをして
その後もう一度、私にキスをして
あれは遠い、遠い日の事

It’s been a mighty, mighty long time
あれはとても、とても遠い日の事

It's Been a Long, Long Time - Frank Sinatra


16:22 2012/10/16火曜日